stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110409

Post 79 : Ticket



cerita bermula begini
aku dgn member aku pergi hangout
then lepas lepak dari pagi sampai petang
kitorang pon blah balik
aku naik bus dgn sorang member aku ni
then masa naik dia ckp beli tiket tempat yg dekat je
so bayar murah la
aku ikut je lah sebab konduktor bus selalunya tak check tiket
then segalanya berjalan lancar
sampailah satu destination ni
tiba-tiba bus driver tu bangun and check tiket sorang-sorang
aku dgn member aku dah gelabah
cuak kantoi lah!
entah macam mana aku dapat idea nak tidur
so terpaksalah member aku settlekan
kesian dia
aku pun buat-buat tidur
then bus driver tu sampai kat tempat kitorang
dia tanya mana ticket
member aku dgn selamba ckp dia dah buang tiket tu
pastu driver bus tu membebel
then dia pergi
kitorang kira safe ah
tapi masa driver tu dtg serious kitorg cuak giler bhai!

No comments:

Post a Comment