stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111210

Post 152 : What The ..??


Peristiwa ni berlaku dekat kampung
Bila? Hari jumaat laa
Takkan hari Isnin pulak
Nanti jadi la Solat Isnin
*hambar
Masa tu hujan, so aku tidur sampai pukul 12
Tiba-tiba, ada suara daripada luar rumah
Rupa-rupanya abang nenek aku a.k.a jiran nenek aku merangkap Imam & Ketua Kampung ajak aku pergi Solat Jumaat
Ahh, yelahyelah, kejap lagi saya mandiaku cakap dengan dia
Then, kitorang gerak pergi masjid naik motor dia
Sebab masjid tu agak jauh dari rumah nenek aku dan rumah dia
SHIT! Baru setengah jalan aku kena turun sebab tayar belakang pancit
So, aku terpaksa jalan kaki sorangsorang hampir 3 km untuk sampai dekat masjid
*buat pancit je-.-
Sampai je dekat masjid tu, aku terkejut sebab pintu masjid tertutup rapat
*tok imam tadi tak masuk dalam masjid lagi
haha, lupa pulak yang aku pergi masjid dengan tok imam,
patutlah awal
So, dengan bangganya aku melangkah masuk dalam kawasan masjid dan terus mengambil wudhu’ dengan riak wajah yang amat riak.haha
Then, aku jadi orang pertama yang jejak kaki dalam masjid semasa Solat Jumaat
*bangga
Aku pun cari port yang mantap untuk membuta macam selalu
Malangnya, aku disuruh tok imam itu untuk solat sunat bersamanya
Lepas solat sunat, kena dengar dia mengaji pulak
Dalam 20 min, masjid pun penuh
*agak penuh ah
Aku pun malas nak dengar khutbah
*tak silap aku tajuk pasal gejala sosial dalam kalangan remaja
Aku pun menyumbang jugak, so buat apa nak dengar kan?haha
Aku pun check line, line clear :)
TIDUR LAA!
Baru je nak terlelap,
AHH!! SHIT!
Kaki kanan aku CRAMP!
Sial laa
Aku pun urut-urut la kaki aku
Ahh, legaa.cramp dah hilang
WTF?! Kaki kiri pulak cramp-.-
Aku pun urut-urut kaki lagi sebelah
Lepas tu, aku siap stretching lagi
*pakcik yang duduk sebelah aku pandang semacam
Tapi still cramp jugak
Nak tak nak terpaksa la aku dengar khutbah tu sampai start sembahyang-..-
Aku bajet dah lega bila start semayang

-.-

Tiba-tiba kaki kanan aku ‘hilang’ masa aku bangun nak semayang
*mesti korang faham en?

LASTTIMEAKUSEMAYANGJUMAATDEKATKAMPUNG-.-

No comments:

Post a Comment