stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120824

Post 218 : tolong fahamkan post ni betulbetul


assalamualaikum
hari ni aku nak bercerita sikit pasal kesangsian aku terhadap manusia yang aku di"follow" atau meng"follow" aku dekat Twitter
dan mereka yang "friend" dengan aku dekat Facebook
oh sebelum tu, aku nak marketkan diri aku
kalau Twitter, kau cari @akmalasyraff
kalau Facebook, kau type Akmal Asyraf
or lagi senang, kau click je dekat bawah ni



okayokay dahdah
cerita dia macam ni
aku sebenarnya pelik sebab kadangkadang member aku akan cerita pasal member diorang from sekolah lain yang bercerita pasal aku
Amai itulah, inilah
yang kutuk pun apa kurangnya
siap nak ajak jumpa bagai sebab takpuas hati
apa yang aku buat dekat korang ah?
cakap straight taknak
nak jugak guna orang perantaraan
apa yang aku pelik, hampir setiap malam aku online sorangsorang
tak ada orang yang tegur atau sudi start conversation dengan aku
*sedih kan jadi Amai?haha
tapi ada je cerita pasal aku
but that's not the point actually
I just wanna state here that I'm sick of all these things
I have a question,
if you don't know who I am, then why did you messed with me?
please laah befriend with me instead of stalking or say something bad bout me
what?
you thought that just because I wrote most of my post in BM, so I'm not good in English?
it doesn't make sense laah kawan
don't judge a book by its cover kay?
hadoiiii-.-
the point is tolong lah hentikan segala fitnah atau kutukan terhadap aku
ingin aku nyatakan dekat sini
aku takpernah kacau hidup korang, maybe kalau pernah tu sorry lah
so jangan lah kacau hidup aku
kalau nak sangat kacau, kau mention je nama aku dekat twitter tu
takpun tag aku dalam post
boleh la jugak kita berkenalan kan?
haha
kalau nak stalk pulak, sikitsikit dah laa
macam ni lah
aku nak cakap sikit je
dahdah lah tu kau stalk aku bagai
tak bermanfaat pun
ni semua benda yang aku buat ada je orang tau, pelik dohhhh-.-
baik kau stalk member-member korang yang hot or bajet hot tu
okay?
tapi aku tak bermaksud yang aku taknak kawan dengan korang
kalau korang nak kawan dengan aku, go on
aku takkisah
1 last thing,
aku BUKAN NAK BAJET HOT, hadoiii-.-
tolonglah faham post aku ni
aku just taksuka orang masuk campur urusan aku sedangkan aku takkenal dia
andddd,
aku bukan seorang yang sombong, aku cakap betul ni
sebab aku sedar diri, takde ah macam orang lain tu yang nak sombong tak tentu pasal just sebab bajet diri dia hot
*tolong lah terasa
eh come on laaah
kau nak sombongsombong, entahentah nanti kau dapat bini or suami yang ....
malas ah aku nak cakap
haha
so, tolong eh?
jangan buat lagi tau :)

LOTSOFLOVE,AKMALASYRAF
*bwekkk, geli aku :D

No comments:

Post a Comment