stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120825

Post 219 : bla bla bla


hellooo
i'm back
so aku rasa ni antara post terakhir aku sebelum aku SPM
sepanjang cuti raya ni macam macam aku dah buat
yeah, aku dah stalk "dia" habis-habisan
*"dia" yang dimaksudkan adalah crush yang kedua dalam hidup aku.for more information, please read the old post of mine :)
okay, aku bagitau ; Post 37
and paling penting sekali aku dah try nak berkawan dengan dia
tapi nak buat macamana kan, dia taknak berkawan dengan orang macam aku
maybe aku ni buruk sangat kot kat mata dia, haha
tapi at least aku berani mencuba kan?
eh apa jiwangjiwang ni, lepas SPM nanti ah burst cari awek
takgitu?
nanti aku buat plastic surgery bagai, rebonding, work out
baru ah cari awek, haha just kidding
sooo, aku rasa this year lah raya yang terakhir aku dapat duit raya lebih RM200
dah kalau tahun ni pun dah berkurang dengan mendadak, apatah lagi next year kan?
and I guess lepas ni dah kena burst study
sejujurnya, aku takpernah rasa macam SPM dah dekat
setiap hari, aku takkan pernah miss tidur dalam class
even dekat dewan masa trial pun aku tidur and taksempat siap
one more thing, homework memang aku takpernah buat sendiri
semuanya copy paste
even kalau cikgu suruh buat dekat depan pun aku akan mengerah segala akal dan kudrat untuk mencari jalan agar dapat bertanya kepada rakanku apakah jawapan bagi soalan itu
tapi aku rasa dah cukup dah zaman tu
ia perlu diakhiri
cewahh, macam tokoh bahasa pulak aku menulis
so, untuk anda yang sedang membaca ni, thanks sebab baca
and thanks sebab still stalk aku walaupun aku dah sound,haha
tak kisah ah, sukati korang nak stalk ke nak kutuk
buatlah kalau itu dapat membahagiakan hidup korang
aku pun dah biasa
hidup jadi Amai memang macamni
nak buat macamana kan?
so, all the best for all UPSR, PMR and SPM candidates
harumkan nama makbapak, sekolah dan nama korang sendiri
korang boleh lah, don't give up
kalau aku yang baca buku malam sebelum exam SAHAJA pun boleh dapat 4A
apa lagi korang yang setiap hari ulangkaji kan?
aku pun akan berusaha jadi macam korang
ampunkan salah silap aku
aku doakan korang
tapi yang penting
KORANGDOAKANSPMAKU:)

No comments:

Post a Comment