stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120126

Post 194 : bye

-.-
nampaknya cuti Tahun Baru Cina dah pun sampai ke penghujungnya
ye laa
aku tau korang cuti sampai hari Ahad kan?
but aku balik esok
tiket aku pukul 1200|Larkin, JB
so kalau ada yang nak jumpa aku datang lah cepat-cepat ke lokasi yang ditetapkan
haha, jokes
act aku bukan terus balik sekolah
maybe stay rumah member dekat Ampang
rumah Iman or Caris
*kalau korang kenal ah
nak kenal?
caris | afiq asyraf
iman | iman syafiq
tapi macam aku kata tadi, MAYBE
mana la tau tetibe aku balik sekolah terus ke
tapi aku memang taknak pun balik sekolah terus
dah lama kot tak lepak KL
*gaya macam selalu pulak
so lepas ni memang aku akan jarang gila update blog yang tercinta ni
so kalau ada antara korang yang nak baca, baca lah post yang lama-lama
takkan lah semua post korang dah baca kan?
haha
lagi satu, kalau boleh tolonglah penuhkan chatbox tepi tu
jk jk
sooo.. fr those yang nak exam
GOODLUCK fr yr PMR
and
GOODLUCK for SPM
and kepada sesiapa yang menyambut their birthdays around FEB
Happy Birthday aku ucapkan :')
esp Syahir, Yo, Batrisyia, Nisa, Jenny, Bob, Aichad, Iezs, Kar, KN, Irfan, Setan dan yang lain-lain yang aku tak mention nama dia
takkanlah aku nak mention sorang-sorang kot kan?haha
so, jangan down
nanti aku wish lah untuk korang kay?
jangan lah pulak masa birthday aku nanti korang lupa pulak just sebab aku tak mention nama korang
ingat tau, 8 MARCH
*promote
haha, okay
kalau ada apa-apa call or text aku
ttyl, babai

No comments:

Post a Comment