stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120126

Post 192 : Tiga



hari tu
aku tengah main game dalam laptop, depan TV,
then, aku rasa bosan and terus capai remote Astro usha info cerita yang ada
aku pun saje tekan 611 ( Astro Ceria)
wahh! cerita Ultraman Tiga: The Last Odyssey wehh!!haha
aku pun sembunyikan remote dan dimarahi familiku terutama adik-adik aku yang kusayangi kerana menukar channel J
aku pun marah diorang balik, bukan selalu dapat tengok cerita Ultraman Tiga
macam budakbudak kan aku ni?haha
fyi, dari kecil memang aku minat gilaa dengan cerita Ultraman, tapi aku minat 2 je
Ultraman Tiga & Ultraman Dyna.haha
asal? macam budak kecik? tak matang?
abis tu, orang yang minat Superman, Batman, Transformers, Naruto semua tu matang sangat ah?
diorang superhero jugak laa
so, apa salahnya aku minat Ultraman?
at least dia pun superhero jugak, cuma CGI tak mantap
ahh! lantak korang ah nak cakap apa.haha
memang dari dulu, tak silap aku Darjah 1
lepas balik sekolah je aku terus on TV channel NTV7 sebab ada cerita Ultraman Tiga
hari-hari aku tengok sampai lagu dia pun aku hafal
*sekarang dah lupa ah.haha
tapi cerita tu just ditayangkan dalam setahun je
then, dia tukar dengan Ultraman Dyna
tapi boleh blaa jugak ah cerita Ultraman Dyna but takboleh kalahkan Tiga :P
tapi even aku minat dengan Ultraman, aku takdela die-hard fan macam budak-budak kecik sekarang ni
siap pakai costume lagi
paling hardcore pun aku just beli patung je dekat supermarket takpun kalau desperate sangat pergi cilok dekat rumah member.haha
apa yang aku ingat aku pernah cilok cousin aku punya patung Ultraman sebab dia ada patung Ultraman Tiga
then, gaduh dengan dia
last-last tangan anak patung tu patah
then aku patahkan pulak kaki dia
*kejam gila aku ni
so, duadua tak dapat
semuanya sebab Ultraman Tiga
fanatic gila en aku ni?
dah boleh buat Fan Club Ultraman J




GO,GO,ULTRAMANTIGA!!

No comments:

Post a Comment