stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120101

Post 181 : tingkatanlima


hi everyone
maybe bila korang baca entry/post ni, aku dah dekat sekolah
yup, memang awal gila
aku tau tu
tapi parents aku ada hal dohh hari selasa tu
that's why aku kena balik Isnin
memang takpernahpernah aku balik sekolah awal-.-
nasib baik ada Zaid dengan Bean
tapi diorang sampai petang pulak
then si Ajim cakap warden taknak bukak dorm
WTH?
memang tidur surau ah sial-.-
memang tak ah nak mandi, pakai baju semua kat surau tu
setakat nak tidur or lepak boleh lagi ah
tapi nakbuat macamana? takkan aku nak pretend demam lagi kot
then balik sekolah lambat, taknak aku
aku dah malas nak buat macamtu semua
dulu boleh ah, sekarang zaman dah berubah bro!
this year SPM
*doakan aku wehh
so, maybe aku akan jarang update blog aku lepas ni
sebab aku nak cuba focus kat SPM
tapi just CUBA je.haha
so, ttyl
bye

No comments:

Post a Comment