stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120122

Post 183 : McD anjing!


sial, lancau, anjing, motherfucker!
act aku bukan tujukan post ni kat McD but kepada pekerja di McD
korang bayangkan la lepas tension 5 jam duduk macam orang bodoh dari KL sampai JB
minah yang kerja dekat McD Larkin tu pulak cari pasal
okay, ni conversation kitorang

She : Selamat Datang (muka ketat)
Aku : Bagi Prosperity Burger, yang single
She : Single ke Double?
Aku : Single ada kan?
She : Ye la, nak single ke double? (suara tension)
Aku : Single, ehh, bagi twister fries tau
She : Nak tambah lagi?
Aku : Tak, nak Twister Fries
She : Twister Fries memang dah ada, nak satu ke dua?!
Aku : (Tension) Satu
She : Satu Prosperity Burger, satu Twister?
Aku : Bagi 2 set boleh?
She : Huh?
Aku : Bagi Prosperity Burger dengan Twister 2 set
She : Cakap je la nak 2 set
Aku : (Bengang) Yelayela
She : RM29++
Aku : (Tak sempat nak order air lagi-.-) Nah
She : Sila tunggu tepi, terima kasih

5 minit kemudian ..

member minah tadi datang dan bagi 2 plastic burger dan 2 plastic air kat aku
aku pun dengan bengang terus pusing nak chow
lagi tambah tension bila tengok muka minah tadi
kalau lawa takpe
ni muka lebih kurang dengan selipar aku je
tiba-tiba,

She : Ehh, tadi order 2 set je kan?
Aku : (stare)
She : Haa, yang plastic lagi satu ni bukan kau punya!
Aku : (stare maut)
She : Yang ni je abang punya, thank you (dia senyum)

sumpah aku rasa nak tapak je muka minah kerek tu
dia bajet aku ni baik sangat ke?
walaupun aku muka syurga tapi dalam diri aku ada banyak cebisan neraka
so, watchout ah kalau aku jumpa kau lagi sekali
btw, daripada gaya kau, aku agak umur kita tak jauh beza
so, jangan nak kerek sangat


No comments:

Post a Comment