stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120123

Post 185 : makan





okay
ramai yang sound aku;
"eh Amai, kau dah gemuk la sekarang"
act takdela gemuk
just berisi sikit je
tapi salah ke kalau aku gemuk pun?
hadoii-.-
ni semua sebab tabiat pemakanan aku yang kurang seimbang
haha
dekat rumah memang takpayah cakap ah
selagi ada makanan memang aku sapu habis
aku plan dekat sekolah nak diet la sikit
tapi, kita hanya mampu merancang
haha
tak kesampaian hajat aku
setiap pagi confirm 2 round makan dekat canteen
biasanya aku akan makan 1 set nasi lemak and 2 keping roti canai
and sekarang dah bertambah, aku akan makan 3 keping roti canai
tu tak campur malam lagi
2 round jugak and tak termasuk burger or maggi
memang sepanjang hari aku melantak tak ingat dunia
semua ni sebab berkawan dengan Setan ah
huh?
siapa Setan?


inilah orangnya
haha, act nama dia Safiuddin Afiq
and dia dormmate and classmate aku tahun ni
dia ni tak padan dengan keding, tapi kuat macam apa
sekali dia burst memang nangis ah merekamereka yang cari pasal dengan dia
dan yang paling penting
rutin makanan dia memang macam sial
dia memang takpernah kenyang except bila tengah sakit
ths year memang sepanjang masa aku dengan dia
that's why ah rutin makan aku hari-hari pun dah macam dia
nasib baik lah makanan kat sekolah tak mahal mana
kalau tak mau menangis aku nak cari duit
apa-apa pun, aku akan cuba untuk diet
so
wish me luck ! :')


No comments:

Post a Comment