stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121209

Post 224 : Budak Kecik



who's this little girl?
her name is Nisa, Nurul Nisa Matshalleh
fifteen
Sarawakian
*betul ke aku eja?
she's currently studying at TKC
and shee..err
hadoii, macam awkward pulak speaking ni
haha
okay lah, Nisa ni antara member bukan lelaki yang agak rapat dengan aku
tapi jangan salah sangka, tak ada apa-apa pun
dia pun dah ada "abang"
kan Nisa? haha
oh, macamana aku kenal dia?
back to 2010, dekat Facebook
aku tulis dekat status, "down"
then, tibatiba ada orang buat hambar
Nisa comment, "up"
then start lah keluar "left", "right", and lastly, "upside down"
macam tu lah kitorang kenal
aku ingat sampai sekarang.haha
mulamula aku matimati ingat dia adik member aku, Hafeez
sebab muka sama, and yeah.she's not
soooo, she's nice
and she's kinda friendly
one more thing,
dia kaya gilaa
so kalau nak pikat dia korang kena pastikan korang lagi kaya dari dia laa, can aaaa??
haha
she's a hotstuff, jangan mainmain !
muka cute macam ni memang ramai ah orang nak
takgitu Nisa?
haha, chill ah budakkecik~
oh yeah, dulu kitorang selalu gaduh
gaduh besar pun banyak kali
but friends do fight kan? so apa ada hal?
benda kecik je
dia ni laah penyebab aku selalu kena prank calls
kadangkadang tension jugak aku, haha
btw lately kitorang dah jarang contact
but aku tak kisah, "abang" dia boleh jaga dia, kan Petak?
oh yeah, birthday dia 31st Jan
so kalau ada admire yang berminat, send lah present untuk dia ni
haha
soooooo, I guess ini je lah yang termampu untuk dibuat
eh, result PMR dah nak keluar kan?
goodluck Nisa :D
ohh,
andTHANKSforBEINGMYFRIEND,PAL :)

No comments:

Post a Comment