stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121208

Post 223 : Booyooobss



nama dia Iqbal, Iqbal Jamaluddin
also known as BOB
nak kenal?
ni ha, tekan je :


*aku dah promotekan kau BOB :)
dilahirkan pada 1 Februari 1995
dia bertuah sebab dilahirkan sekali dengan Yo,
dan Haziq Zaidel.haha
bangga kot jadi dia
setiap tahun satu KL, Putrajaya dengan Labuan sambut birthday dia
untung en?
ohh, nak aku cerita pasal Bob?
kenapa nama dia Bob?
nama dia Bob sebab ni


macam melampau lah pulak aku letak gambar ni.haha
tengok gambar bawah laah




haa, nampak kan sebabnya?
but setelah exercise tanpa henti selama setahun, Bob berjaya mendapatkan berat badan yang ideal
tapi malangnya, sekarang dah membesar kembali sebab mamat ni pantang nampak makanan
haha
Bob ni dari dulu takpuas hati dengan aku-.-
kalau boleh setiap hari nak aku kejar dia pusing blok
kerja nak menganjing je, shundul
oh lupa nak bagitau, dia dormmate aku
F1 and F5
aku ketua dorm, dia penolong
tapi duadua takguna, haha
Bob ni memang tugas dia menceriakan keadaan
ada je benda lawak yang dia buat setiap hari
lagilagi bila dalam toilet
kerja nak burst je.haha
bila bergabung dengan Afkar, habis-.-
yes, dia ni gamers tegar
kau bagi ah apa-apa phone pun dekat dia
kau bagi masa sehari, penuh dah phone tu dengan game pelbagai genre
mamat ni sanggup habiskan masa main game than study even SPM sedang berlangsung
asal? korang jangan pandang sebelah mata
walaupun dia gamers sejati, dia pandai gilaa
fyi, setiap kali exam, confirm si comel ni dapat top 10 batch
setakat physics, addmath, bio, chemistry semua tu pejam mata je dia buat
dah la pandai, handsome pulak tu
memang terpikatlah A**N, C***Q dengan I**
haha
btw bro, dengar cer stalk A**A *A***A?
weee~
chill Bob, haha
jangan marah Bob eh? kita dah lama kawan
kecikkecik dulu kita main guli samasama
kan? kan? :)
btw,rindu nak tengok kau burst doh Bob
rindu nak tengok kau duduk bawah kipas sebab sweat
rindu nak dengar nasihat kau
tapi nak buat macamana kan, sekarang zaman tu dah lepas
kita dah takboleh ulang dah masa lepas
so, aku harap lepas ni kita still kawan eh Bob?
dah taknak ah gaduhgaduh macam dulu
semua salah silap aku, aku mintak maaf sangatsangat
and aku maafkan kau sebab kau tinggalkan baju sekolah yang aku dah sign-.-
so
GOODLUCKandTHANKSFORBEINGMYBROTHER:')



No comments:

Post a Comment