stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111121

Post 134 : Fraser Hill


handsome?
haha
first and last time aku pakai baju pengawas
kenapa last?
diorg tak sebab tahun depan aku tak pergi KESUMA
eh, kejap
aku tak cerita lagi kisah yang terjadi
here we go,


haa!
sebab mamat ni lah aku kena pergi camp tu
petang khamis berapa november ntah, aku tidur macam biasa dekat dorm
then bean dengan iezs ajak pergi DM
dengan separuh sedar dan muka serabai aku pun terus gerak DM dengan diorang
sampai bawah, tibatiba jumpa NAZRI (mamat dekat atas tu)
dia mintak tolong
*amai memang seorang yang lembut hatinya untuk menolong orang

"Tolong apa wahai sahabatku?"jawabku dengan sopan
"Tolong ganti aku pergi camp kepimpinan, boleh?" katanya
"WHAT?! F**ck You The D*mn A**h*le You Son of A B*tch!" kataku spontan dengan nada sedikit burst

then dia merayu sebab dia ada match bola
aku cakap dengan dia nanti aku fikir balik
balik dari DM aku tanya pendapat dormmate tersayang aku since Form 1
iaitu


yes! Azhad
aku bajet dia nak support aku takpayah pergi
rupa-rupanya dia plan dengan satu rumah nak suruh aku pergi
manyak langsi la ini budak-.-

malam tu aku tanya dia siapa lagi yang pergi and bila
dia cakap camp tu esok (JUMAAT)
WOAHH!!
memang gila ah kalau aku yang baru di-inform terus nak gerak esoknya
then tiba-tiba dia cakap yang pergi tu Zaid Zhofri, G-ber, Syahir, Caris dan Billy
haha
bila aku dengar nama diorang, aku dah tak fikir panjang
dan terus setuju nak pergi sebab diorg pun lebih kurang macam aku je
semua budak yang ada case
"AKU SETOJOO!"

jumaat pagi
kitorang gerak pergi Fraser Hill
otw nak pergi foyer tu cikgu semua pandang pelik
mesti diorg fikir apsal la kitorang yang pergi camp tu
AHHH!
pergi mam ah!
kitorang nak jugak sijil kebangsaan
apa cikgu ingat muka pecah rumah macam kitorg ni takboleh jadi hipokrit ke dekat sana?
haha.bab-bab berlakon ni kitorang memang pro

setelah mengharungi perjalanan selama berapa jam ntah,
*yang penting memang lama dan berjam-jam
kitorang sampai dekat resort tu
wahh!
BESAR SIAL FRASER SILVERPARK RESORT!!
aku bajet ciput macam taik idung aku je
then, urusetia jumpa kitorang cakap kitorg dah lambat so, dia suruh terus daftar
penginapan kemudian
then sejam lepas tu, semua hal pendaftaran settle
aku yang jadi wakil rumah orange dimasukkan ke rumah kuning bersama Zaid Zhofri
Billy yang merah masuk hijau bersama Caris
G-ber yang purple masuk Biru bersama Syahir
dan yang paling best setiap kitorang berdua satu bilik
*ayat macam keling sikit

hari first berlalu dengan bosan tahap gaban
malam tu kitorang curi-curi keluar bilik and lepak bilik Caris & Billy
Main Poker+Bluff+usha iPhone+Buat bising+tengok TV sampai pukul 2 a.m
malam tu tidur memang nyenyak sebab sejuk gilaa
malam tu aku sedar yang mulut aku mengelupas
eh, sial laa! time-time macam ni baru la mulut nak buat hal
=.=

keesokan pagi, budak bilik aku kejut aku dengan Zaid


haa!
ni dia Ikram SMACH yang kejut Subuh setiap pagi
memang dia asyik kena buli je dengan kitorg
setiap pagi memang 4-5 round dia kejut aku dengan Zaid
kesian dia.haha

second day pun tak banyak perubahan
just petang tu berlakulah peristiwa paling sial
RAMBUT AKU KENA POTONG PENDEK!!-.-
fasi dekat situ dah bagitau suruh potong rambut
aku tak kisah sebab memang aku dah layer rambut atas
tapi sideburn memang panjang ah,
rambut belakang takpayah cakap ah
memang gantung hardcore
dah la slope 'V'
so, dengan keringnya aku pergi dekat cikgu tu
Alhamdulillah, aku lepas
"Eh, nanti dulu! Yang dekat pintu tu sini kejap!"tiba-tiba ada suara dari belakang
"Ni pesen apa yang kau buat ni? Dah takde tapi-tapi, kau orang first aku potong kejap lagi" kata-kata yang menghancurkan harapan aku untuk membela rambut ku sehingga habis cuti
D*MN!

aku terus skip ke last day la,
pancit ah nak cerita satu-satu
last day memang hari yang ditunggu-tunggu oleh semua peserta
sebab apa?
memang la sebab boleh balik sekolah
tapi ramai yang tunggu last day sebab nak mintak number budak perempuan and yang perempuan pulak bagi number dekat budak lelaki yang diorang suka
memang macam barai tapi macam tu lah kenyataan
yang dapat number memang takpayah nak cakap ah tahap ke'banggaan' mereka-mereka tu
jujur ah, aku pun ada jugak hasrat nak dapat number siapa-siapa
tapi, dengan rambut selekeh lepas kena potong+mulut putih-putih sebab mengelupas dah macam air liur basi melekat
memang extra selekeh ah appearance aku
aku rasa ada antara korang yang pergi tapi tak perasan aku sebab appearance aku dekat sana memang 70% lain
so, agak down la bila takdapat number
haha
lepas majlis penutup kitorang pun ucapkan la goodbye dekat mereka-mereka
aku yang selekeh masa tu pun ada la jugak member yang kamceng and satu kepala

KOMI (ASiS)



ALHAM(STAR)


bila dah naik bus, rasa sedih la jugak nak tinggalkan Fraser Hill
tapi perasaan rindu pada katil di dorm mengatasi segala-galanya
hahaa

SELAMAT TINGGAL FRASER HILL, SEMOGA JUMPA LAGI!

bergambar dengan cleaner :)
sesi bergambar
baju free size XXL
balik



1 comment:

  1. sebab kw la, kwn aku trpakse kunci jam awl2 pagi sbb nak kejut kan si ikram tu =='

    ReplyDelete