stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111121

Post 136 : Jiwangkah Aku?


HAHAHA
aku pun taktau kenapa lately aku macam menyangap semacam lagu ni
dah la lagu jiwang
aku rasa sebab lirik dia catchy kot
cuba korang tengok chorus dia

Siapalah aku ini untuk 
Memintal buih yang memutih 
Menjadi permaidani seperti mana 
Yang tertulis dalam novel cinta

Juga mustahil bagiku 
Menggapai bintang di langit 
Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu 
Sungguh aku tak termampu... 

Silap aku juga 
Kerana jatuh cinta 
Insan sepertimu 
Seanggun bidadari 

Seharusnya aku cerminkan diri 
Ku sebelum tirai kamar aku 
Buka mengintaimu

WEHHH!!
tangkap pilu sial aku!

HATIAKUADATAMANKE?

No comments:

Post a Comment