stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120606

Post 211 : Nabil Naim


meet Nabil Naim a.k.a Billy
budak paling gila dalam sekolah
dia jugak antara budak yang paling style dalam sekolah
dekat luar takpayah nak cerita ah
memang satu KL kenal dia
dia nampak je macam gila tapi dia ni pelajar yang bagus wehh !
dalam sekolah, siapa tak kenal housecaptain Dato' Onn?
siapa pergi KESUMA? dia ada kot
COC? dia ada jugak
tak percaya? kejap
ni haa bukti


haha, nampak baik kan?
eh kejap.macam ada yang takkena je


haaa ! inilah Billy yang sebenar
haha, chill Billy ~
ohh, anak kepada En A Salihin dan cucu kepada En Hussin in juga merupakan seorang athlete sekolah dan athlete rumah
dia player takraw Alam Shah
sekali dia libas, memang orang takboleh nak ambik dahh
kalau 1500M, 800M bagai semua tu memang takpayah tanya siapa yang menang
memang Nabil Naim yang menang
setiap tahun kot Billy wakil sekolah dalam olahraga



gempak siaal (Y)
selain active dalam sukan, beliau juga seorang yang handal dalam akademik
pakar Add Maths
setiap malam stay up study
SPM dah dekat katanya
untunglaah pandai, tak gitu Billy?
haha
thanks sebab selalu payung aku
thanks jugak sebab ajak aku masuk P*** 
terharu gila kot aku :')
banyak benda kita buat samasama
kau banyak ajar aku benda yang aku taktau
thanks bro :)
aku harap lepas habis sekolah kau dah taklupa aku
SAYANGKAUNABILNAIM, GOODLUCKSPMBROTHAA !

HIDUP 01 !



No comments:

Post a Comment