stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120607

Post 212 : Namee



Mohd Azri Nazmi B Mohd Kamal B Md Rahim
eh !
haha, salah salah
Md Rahim tu takde
haha
ni post ketiga aku buat untuk si comel ni
takpe Mok, untuk kau semua boleh
walaupun rumah aku tadi blackout, bila dah ada electric balik aku terus cari laptop sebab nak buat post ni
sweet kan aku? haha
Mok ni deskmate aku masa Form 2 dan Form 5
dia lah member aku bila kitorang mengutuk orang tak ingat dunia
dia jugak peneman aku stare pintu belakang time kelas
*tolong lah faham
Mok a.k.a Nami ni jugak selalu tidur dalam class
bila aku tertidur je dalam class, aku tak cuak sebab mesti dia tidur sekali
haha
LUQMAN
akademik?
kitorang lebih kurang je
korang takpayah nak ingat dia ni pandai sangat,haha
chill mok~
kitorang selalu gaduh
biasa ah, brother's fight kan?
Mok gempak futsal walaupun bersaiz comel
player takraw sekolah kot dia ni
and last but not least, dia casa !
dengar cer tengah happy Mokhaha
balik sekolah bak datang cerita dekat aku pasal Skype kau
and satu lagi, jangan cerita dekat orang pasal rahsia kita
tu rahsia paling besar dalam hidup aku
haha
thankyou Nami sebab jadi kawan aku
9A+SPMSAMASAMA,SAYANGKAUBROTHAA !

No comments:

Post a Comment