stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121227

Post 230 : SOBEY








nama jejaka di atas ini ialah Syafiq
Mohd Syafiq B Tan Sri Mohd Subian
anak Big Boss TNB
atau nama manjanya, Sobey
atau Bian
atau Tibu
banyak nickname kau eh bian.haha
dia classmate aku masa form 3 and form 4
sama sama buat masalah dengan aku
tidur dalam kelas, takbuat homework, kena halau semua dengan dia
tapi oleh sebab muka dia baik, so cikgu tak syak sangat dia ni pun sama je dengan aku
and sebenarnya perangai dia lebih cilaka berbanding aku
and it's a fact
tapi aku je selalu kena dengan cikgu, aku dengan Petak.Midag sekali
Sobey ni salah seorang anggota kumpulan Gifted
sebuah kumpulan dari kelas 4 Maju yang acah-acah pandai dengan tidak membuat sebarang homework yang cikgu berikan kerana kami rasa kami pelajar yang gifted
tapi sebenarnya tak pun-.-
ohh nama tu Teacher Linda yang bagi sebab muka sama je yang takbuat homework, buat case, tidur dalam kelas and markah rendah
ahli yang lain ialah Besut, Petak, Midag, Shashe
semua ada 6 orang termasuk aku
namun si Sobey dengan sorang lagi yang bernama Shashe merupakan top 10 ppelajar terpandai di dalam kelas meskipun diorang tak study
si Sobey ni Addmaths takpayah nak cerita ah
walaupun perangai syaitonnnn, tapi akademik dia perform
tu yang aku jealous-.- haha
ohh dia ni minat Kpop, sebenarnya semua itu sebab Afiq Asyraf a.k.a Caris yang telah menghasut ramai orang supaya menjadi Kpoppers.haha
so Tibu ni merupakan seorang yang ceria
boleh mendengar cerita dan penyabar jugak
dia selalu acah-acah touching cakap aku tinggalkan dia sebab dah ada awek, wtf?
bila aku ada awek dohh Bian?-.-
dia selalu payung aku
dan dia sentiasa membuatkan ahli JERKS 0812 ceria dengan gelagatnya
cikgu pun suka dengan dia, lagilagi bila dah naik form 5
andd dia pembaca setia blog ni, terharu doh Bian :')
ohh lupa, korang nak kenal dengan dia?
alaaa, jangan segansegan, dia ni baik orangnya
nah, click dekat link bawah ni



so Sobey, aku harap kau tak lupa aku
jangan nakal nakal, haha
nanti jangan takdatang masa ambil result, aku nak pow kau habis habisan
so
GOODLUCKONYOURLIFEDUDE:')

acah-acah pejuang negara pegang bendera yang dah reput


No comments:

Post a Comment