stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121225

Post 228 : Gadis Cameron

hari tu dekat Cameron Highlands mak aku ada beli satu buah ni
nama dia apa kejadah entah, tapi orang kat situ panggil "Cameron's Apple"
haha, aku saja nak nampak market
sebenarnya orang kat situ panggil "Epal Cameron"
macam ni lah bentuk dia



oh, buah ni sedap gila
manis macam apa
so ada satu hari tu kitorang pergi Kea Farm
beli sayur bagai apa benda entah
then ternampak banyak kedai ada jual buah ni
so aku suggest kat mak aku suruh beli
then kitorang jalan sampai lah terjumpa satu kedai ni
aku buat taktau mula mula and serahkan urusan tu pada mak aku
tibatiba aku terperasan yang perempuan yang jual buah tu umur lebih kurang aku
and dia hot gilaaa (Y)
and one more thing, dia pakai tudung
itu lah kali pertama aku rasa orang yang pakai tudung ni pun hot
2 crush aku sebelum ni memang takpakai tudung
Mango and SS
but after terjumpa dengan gadis Cameron tu, persepsi aku terhadap perempuan bertudung ni dah berubah
mereka juga cantik, i mean boleh menyerlah dengan bertudung
macam geli sangat je aku ni.haha
mampus ah, ni blog aku
aku kisah apaa
so, I guess kriteria untuk GF pertama dalam hidup aku dah kurang satu aspek
aku takkisah dia bertudung or not
tapi bukan ada beza pun. memang lama lagi aku nak kena tunggu.haha
tu je aku nak cerita sebenarnya.babai

ohh, tudung yang dia pakai lebih kurang macam yang Hana Tajima pakai ni





No comments:

Post a Comment