stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121225

Post 229 : B A D U T






kali ini aku akan menjelaskan segala spekulasi yang timbul berkenaan AKU dan BADUT
mengapakah amai takut badut?
mengapakah amai phobia dengan badut?
psycho sangatkah spesies yang digelar badut?
amai yang gedabak besar takut pada badut?
-.-
korang ingat aku takut kat badut tak bersebab?
ada ceritanya
kisah mengenai aku dan badut bermula sewaktu aku berumur dalam lingkungan 5-6 tahun
aku ada tengok satu movie ni, aku lupa tajuk dia
and watak antagonis dalam cerita itu adalah BADUT
fak ker-.-
and start daripada tu aku jadi takut dengan badut, tapi sikit je
aku selalu nampak badut kalau pergi shopping mall
and aku akan lari jauhjauh
banyak lagi incident aku dengan badut
ada sekali tu pergi A&W kat sekitar KL
ada birthday party and ada badut
aku masa tu kecik lagi, darjah 2 kot
tengah aku seronok tengok budak tu celebrate birthday, tibatiba badut tu senyum kat aku
-.-
psycho siaaaaaaaal !
and sebab tu lah aku akan lari kalau nampak badut and akhirnya benda ni dah jadi macam phobia
masa form 3, ada pertandingan rowing dekat Presint 6, Putrajaya
masa tengah rehat, aku pergi ah kedai nak beli makanan
aku pergi dengan 2-3 orang kawan aku
tibatiba aku nampak dari jauh ada badut dekat tengahtengah jalan
aku pun watlek je sebab ada member kan? haha
aku jalan b\macam biasa sampai jarak aku dengan badut tu tinggal around 50 meter
and paling cilaka sekali, kawan-kawan aku dah hilang entah kemana
aku memang takperasan sebab orang ramai sangat masa tu --"
so aku pun mengambil kesempatan untuk bergerak jauh ke belah kanan untuk mengelak terjumpa badut face to face
and the wtf moment is when badut tu tibatiba pandang aku
dan dia bergerak ke arah aku T.T
aku dah terdiam, and orang ramai semua pandang aku
diorang siap buka ruang kat tengahtengah sebab nak tengok gelagat badut tu
then badut tu rabaraba poket aku and pegang phone aku, then dia buat trick dia
acah-acah kelakar pulak-.-
aku terkesima, takboleh cakap apa, orang lain dok seronok gelakkan aku
memang masa tu nightmare thap apa, mengalahkan Nightmare on Elm Street
*hambar~ -.-
so, lepas dia habis, aku terus blah jauh jauh dan takdatang situ lagi
aku benci badut
fak yu t(-.-t)



No comments:

Post a Comment