stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20121202

Post 220 : Sorry and Happy Birthday

Pada tanggal 26 November 1995,
negara Malaysia telah digemparkan dengan insiden menakjubkan iaitu kelahiran seorang bayi yang amat sempurna parasnya
bayi tersebut dipercayai berbapakan seorang jutawan bernama Tan Sri Mohd Kamal
dan bayi tersebut dinamakan Siti Amirah Hanisah
Ia merupakan sejarah bagi negara kita dengan kelahiran bayi itu
kini, 17 tahun sudah berlalu
bayi tersebut telah membesar dengan sempurna
malah, beliau mendapat gelaran "Datin" daripada sumber yang tidak diketahui
agak membanggakan bagi seorang remaja untuk mendapat gelaran sedemikian
maka, saya akan dedahkan identiti bayi yang sudah membesar tersebut



maaf, mungkin gambar dia atas kurang sesuai buat mereka yang berumur 17 tahun dan kebawah
justeru, kepada mereka yang berumur 17 tahun dan kebawah, dapatkan bimbingan ibubapa sebelum melihat gambar di atas


*hahaa, chill lah Myaa

ini muka bayi tu selepas di-revealed daripada costume di atas



walaupun hari lahir beliau telah pun berlalu,
namun masih belum terlambat untuk kita meraikannya
so, ikut saya menyanyi:


HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO DATIN HANISAH
HAPPY BIRTHDAY TO YOU

sorry sebab lupa birthday kau,
on 26th aku dekat sekolah lagi, habiskan masa sebagai pelajar dengan kawan kawan
kau faham kan?
aku tau kau bengang dengan aku
rasa macam nak pukul aku, kan? haha
maybe terasa sikit
but
apa apa pun aku nak mintak maaaaaaaf sangatsangat
ye la kan, kau wish birthday aku dulu and aku tak buat benda sama kat kau
so, Happy Birthday
Have A Blast pal :)



No comments:

Post a Comment