stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111105

Post 127 : Myaa



ini myaa
confirm semua orang kenal dia
mesti korang tertanya-tanya en kenapa aku buat post pasal dia?
aku pun kurang pasti act
aku rasa sebab dia buat post pasal aku dulu kot
aahh.pi mampuih ah!
yang penting dia start BK (Bajet Kamceng)
haha


okay,
aku tau ramai yang cair & crush dengan myaa tapi taktau camne nak berkenalan dengan tuan punya blog myaakamal.blogspot.com 
*aku highlight blog kau

okay guys, semua standby pen
*senang nak salin biodata myaa

okay,
myaa stay ampang
her birthday ; 26th Nov 1995
TKC
rumah sukan ; Mahsuri
favourite colour : orange, purple, apple green
myaa ni pendek, 167cm
tapi nasib baik la ringan
she's 47 kJ kg

dah habis salin?
okay, copy number I/C dia pulak
951126-10-5***
apa?
nak number?
takdapat nak tolong la kawan,
aku pun baru kenal dia
bro, mintak la sendiri :D

THANKSTEMANAKUMYAA,BODOH


No comments:

Post a Comment