stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111105

Post 128 : EXAMEXAMEXAM


exam kali ni memang susah,
dah la takde peluang nak tiru sebab kali ni buat dekat dalam dewan-.-
soalan pulak susah macam an***g
eh, sial laa!

PEPERIKSAAN SELARAS SBP

Bahasa Malaysia

soalan boleh blah senang jugak ah
aku goreng sampai beratus perkataan
so, aku rasa BM paling senang

English

soalan belit-belit macam sial
tapi still boleh jawab lagi
English pun dikategorikan senang laa

Sejarah

macam taik !
apa yang aku tak baca, yang itulah keluar
memang terkesima aku time exam tu
nak pandang kiri kanan takboleh
*meja member jauh sangat
so, tacap:D

Pendidikan Islam

paper 1 susah sikit but paper 2 senang gila
*aku rasa sebab aku ni orang yang beriman kot

Modern Mathematics

wahhh!!
mod maths pulak
takpe-takpe, amai mesti boleh jawab
aku pun bukak paper 1
SHIT!
aku tak ingat formula
so,
aku pun tidur dengan nyenyak
10 minit sebelum exam habis,
cikgu kejut aku
dia cakap "kenapa kertas awak kosong lagi?"
aku cakap "Saya ni pelajar cemerlang la cikgu, 10 minit pun dah cukup untuk saya solve semua soalan tu,"
so, aku pun 'tacap' lagi

Physics

antara Physics, Bio, Add Maths dgn Chemistry aku rasa Physics paling senang
paling senang nak 'tacap'
luckily malam sebelum exam aku ada buat revision
so, takde la men'cebet' aku jawab paper Physics

Chemistry

aku takboleh nak cakap apa ah dengan paper Chemist aku
memang macam taik je aku jawab
aku jawab apa yang aku tau je
yang lain memang ke laut
haha

Add Maths

subject ni memang paling sial
dah la maths
aku memang dilahirkan dengan sifat anti-maths
so, mesti korang dah boleh agak macamana aku jawab paper aku en?
aku target aku dapat 15%

Biology

last paper
aku memang tak study apa-apa untuk paper ni sebab aku dah tau result yg akan aku dapat
lagipun dah tak mangat doh nak exam
tapi aku rasa aku boleh lulus la paper bio
Insya-Allah


No comments:

Post a Comment