stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111121

Post 137 : Yo!


Ini Yo
Yo antara kawan aku yang paling hensem
dia sporting dan kimak
aku selalu buat jahat dengan dia
*selalu la jugak
kiranya Yo ni salah satu crimepartner aku dekat SAS
lagi-lagi bila dia pindah dorm aku akhir tahun ni
lagi la hancur dorm aku jadinya
cuma Yo ni pandai sikit je dari aku
sebab dia pernah dapat anugerah
anugerah apa?
Anugerah Pelajar Terbaik PMR 2010, MataPelajaran Terbaik Biology, AddMaths, Physics dengan Chemist
ada la dalam 4-5 kali dia dapat 1st batch
haha
tapi, dengar cer sekarang ni Yo dah berubah
weh betul ke ni Yo?
jangan buat aku cuak doh-.-
muka sial macam kau tetibe berubah jadi baik
f**k doh kau!=.=
jangan la jadi baik dohh
muka kau tak sesuai nak jadi budak baik
haha

YoJAHAT.YoJAHAT 

No comments:

Post a Comment