stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111122

Post 144 : BadDay again-.-


bangun pagi,breakfast
tiba-tiba perasan dekat mulut aku ada parut hitam
babi laa, terjejas kemachoan aku
*cehh
ahh! pi mampuih
mana laptop? haa! jumpa
SHIT!
internet slow macam taik kucing
takpe Amai, sabar
lepak la tengok TV kejap
tiba-tiba ada bunyi dari bilik
adik aku hancurkan katil aku-.-
*katil kayu kesayangan yang aku cilok dari rumah nenek aku
macam mana boleh patah?
aku rasa adik aku main lompatlompat kot sebab katil tu pun macam dah uzur
tak kisah ah, nanti dapat katil baru
OH NO!
malam tu,
aku dengar mak aku suruh adik aku buang katil tu keluar
*memang aku yang malas nak gerak ni kena tolong sekali ah=.=
aku pun memulakan langkah nak chow
=.="
kantoi pulak
okay, positive
kalau aku tolong angkat kayu-kayu katil tu maybe aku boleh bakar sikit lemak yang dah start bermaharajalela dalam perut aku ni
siapa tahu kan?
aku pun terus keluar rumah tanpa memakai selipar sebab act aku nak campak je kayu tu dekat longkang depan rumah
memang tak ah nak jalan ulang-alik pergi dumpsite
tiba-tiba kaki aku macam sakit
aku ingatkan ada kumbang ke apa
aku cabut dengan tangan tanpa memandang
masa aku nak campak benda tu, baru aku sedar yang aku terpijak skru BESAR yang bersambung dekat katil tu
aku pandang kaki
waahhh!!
paaaanjangnya lukaa.haha
*boleh lagi nak seronok
takpe laa, aku anak jantan!
setakat kulit terkoyak macam tu apa la sangat
*tapi sebenarnya sakit jugak laa
hari pun beransur gelap gelita
tiba-tiba,
*ada sound effect sikit
perut aku memulas
F*CK!
kalau pergi toilet memang kena air lah tapak kaki aku ni
sakit la nanti-.-
tapi keselamatan perut aku yang aku perlu jaga
aku pun jalan dengan terhincut-hincut pergi toilet
alaa, gelapnyaa
lepas bukak suis lampu, aku terus jalan laju-laju masuk jamban
aku lupa yang lambu toilet aku ni buffering lambat sikit
so, aku main redah je jamban tu
ADUHH!!
kepala aku terhantuk dekat pintu jamban
*ada la rasa macam nak terduduk masa tu
ah! aku teruskan niat aku
Thank God aku berjaya membuang hajatku
tapi dengan kaki yang berdenyut-denyut menahan sakit akibat luka tadi
Eh, SIAL LAA!!-.-

No comments:

Post a Comment