stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111121

Post 131 : School Holiday!


school holiday started!

woahh! gila best sial
at last, dapat la jugak aku update blog aku ni
btw, dalam happyhappy nak bercuti ni, rasa sedih la pulak bila teringatkan member-member dekat sekolah
*jiwang siot aku, macam Awie dalam Sembilu (Aku Bukan Tomboy) :)
tapi betul kot
tahun depan baru la jumpa mukamuka sial diorang tu.haha
banyak benda yang berlaku sepanjang sesi persekolahan 2011
antaranya :

- Kantoi panjat blok asrama dengan warden (Januari)
- First time kena tangkap sebab main poker (Januari)
- Phone kena rampas (Februari)
- Start kena 'mark' dengan cikgucikgu (Mac)
- Belajar main hockey (April)
- Masuk team dikir barat (Jun)
- Masuk team Dragon Boat (Jun)
- Kantoi main mercun (September)
- Tertinggal Bus (September)
- Fraser Hill (November)
- Gaduhgaduh dengan member dan banyak lagi memori 2011

okay, aku akan try update blog BURUK ni sebab aku tahu mesti korang tertunggu-tunggu post baru en?
*cehh, gila bajet sial :D

THANKSFORALLYOURSUPPORT

No comments:

Post a Comment