stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120101

Post 179 : 2012


Happy New Year people,
thanks to all of you for viewing my blog from 2010 until now
okay, kalau dah namanya NEW YEAR mestilah ada azam baru kan?
so here it goes;

MY NEW YEAR RESOLUTION

1. I wanna try to love Mathematics
2. Aku akan cuba untuk kurangkan tidur dalam class
3. Aku nak kurangkan buat case
4. Aku nak riadah petang-petang
5. Aku nak kurangkan kutuk orang
6. I want 9A+
7. I akan berusaha sedaya upaya untuk elak PLKN
8. Aku nak kuruskan badan lagi
9. Aku nak berjimat cermat
10. Aku nak kekalkan hubungan baik dengan junior, gaya macam baik habis.haha
11. Aku still nak pakai junior *evil laugh
12. Aku still taknak touch juniors
13. Aku nak kekalkan at least 1 medal masa sports day
14. Malas dah nak fire orang, esp kayzack
15. Kurangkan makan kat canteen, makan kat DM je
16. Nak kurangkan dosa, solat tanak tinggal dah
17. Try kurangkan routine mingguan which is FLY
18. Dah taknak kena halau keluar class lagi-.-
19. Malas dah nak gaduh besar dengan orang lain lagilagi "dia"
20. AKU NAK JADI MACAM USTAZ AZHAR IDRUS

2012AREYOUTHEENDOFTHEWORLD?

No comments:

Post a Comment