stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120125

Post 189 : storytime


it's STORY TIME!
okaylah
dari tadi aku tak buat apa
aku tunggu orang IM aku dekat FB memang takdapat lah
nak tunggu orang tweet dekat Twitter lagi lah
ye laa,
siapa lah aku kalau nak banding dengan budak-budak yang sekali update status, berpuluh orang like even status dia bodoh je
contoh;
"I ingat hari ini hari isnin"
bodoh kan?
tapi tak sampai 5 min, 50++ orang like
ahh, pergi mampus lah sama kau
haha
so, untuk menghilangkan kebosanan tahap gaban aku
aku nak berkongsi cerita pasal kejadian yang berlaku pada akhir DEC 2011
okay macam ni
aku dgn family otw balik rumah from kampung dekat Pahang
then sampai dekat Negeri Sembilan tapi aku taktau dekat mana
tetibe mak aku ternampak ada satu supermarket ni tengah buat offer baju sekolah
kebetulan adik aku tak beli baju sekolah dia lagi
so, kitorang pun stop dekat situ
turun je dari kereta, aku terus buat hal sendiri pergi usha baju and seluar yang ada dekat situ
sambil tu aku usha-usha ah awek yang ada
malangnya, ramai yang kurang menarik, kidding
then masa aku tengah usha seluar
tiba-tiba aku perasan macam ada orang tengah stare aku
aku pandang belakang
takde apa-apa pun
maybe perasaan aku or aku yang perasan
then aku rasa macam ada orang tengah pandang aku
aku pusing, ohh
rupa-rupanya ada sorang perempuan India baya-baya aku tengah usha seluar
then,
tiba-tiba dia pandang aku and senyum
psycho doh muka dia
aku pun senyum tak ikhlas dan terus chow pergi bahagian baju lelaki
tanpa disangka, dia ikut aku tapi bajet tak kantoi
aku dah rasa lain macam
so aku gerak pergi bahagian jeans pulak
dia ikut jugak and senyum dekat aku
aku terus chow pergi dekat bahagian baju sekolah
aku nampak dia tengah tercari-cari
taktau ah dia cari apa
yang penting dia menakutkan
then aku lepak dekat luar supermarket tu je
tak berani aku nak jumpa perempuan psycho tu lagi-.-

No comments:

Post a Comment