stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120125

Post 190 : lakonan


setiap orang ada kelebihan masing-masing
dan aku rasa aku pun ada
kelebihan aku adalah pada riak wajah dan kata-kata
takfaham?
haha
okay fyi
aku ni pandai berlakon dan kuat menipu
*tapi menipu bukan untuk tujuan tak baik
so jangan mudah percaya kata-kata aku,haha
sebab tu lah kalau ada member kena pranks, diorang mintak aku tolong call number yang buat prank call tu and kenakan budak tu balik
even aku pernah berlakon jadi parents member aku yang di'call' warden
bukan nak bangga, tapi aku memang hebat
haha, jokes
btw gelaran baru yang member aku bagi dekat aku adalah "Pengembala Kambing"
-.-?
tahu sebab apa?
mesti korang tahu old folks punya cerita yang pengembala kambing yang kuat menipu tu
and gelaran tu Mok a.k.a Namee Kamal bagi
sebab katanya aku tak pernah nak serius, asyik nak menipu je
wtf?haha
btw, last year, ada kawan aku yang syorkan aku masuk team drama sekolah
KAU DAH GILA?!
haha
memang tak ah nak pergi audition and perform atas pentas
aku paling anti bila jadi perhatian
sumpah dari kecik memang aku taksuka orang perhati aku
so, aku pun tak pergi lah audition tu
tapi sampai sekarang aku kuat menipu dan berlakon
kalau tak siap homework selalunya aku akan berlakon macam-macam and selalunya aku lepas daripada didenda
pernah sekali tu aku tertinggal handout chemistry dekat class
nak ambil memang tak ah
cikgu paling garang pulak tu
then aku teringat yang dia jarang check homework
so, aku pun kering je duduk dengan muka tenang padahal tengah cuak gila
then tanpa disangka dia pun rounding
wtf?
aku menggelabah gila masa tu
nasib baik aku meja belakang
so bila dia habis check meja depan, aku pun terus pinjam kertas budak yang duduk dekat meja depan tu sebab dia terus pergi meja depan yang lagi satu pulak
fuhh, nasib baik-.-
OMG!
tiba-tiba dia rounding lagi
sedar-sedar dia dah dekat dengan aku and this time dia start from meja belakang ke depan
dengan pantas aku jatuhkan pen aku
*actually aku campak
aku pun dengan tenang pergi ke meja kawan aku tadi and rampas kertas dia lagi
then teacher pun check
ALHAMDULILLAH, aku lepas
tapi ada problem lagi, lepas dia check aku, dia nak pergi check meja depan which is meja budak yang aku pinjam kertas tadi tu
aku pun fikir secepat yang boleh
HAAA!
aku suruh Hafeez tanya teacher soalan
masa dia tengah cakap dengan Hafeez
aku pun jalan dengan tenang dan berlakon tengah tanya soalan dekat budak tuan empunya handout tu dan bagi kertas tu dekat budak tadi balik
and for the second time, aku lepas :')
tapi cerita aku tak habis lagi
teacher rounding buat kali ketiga
-.-"
aku dah buntu, so aku pergi jalan jalan ke meja orang lain non-stop
and luckily dia takperasan yang dia tak check kertas aku lagi
itulah antara incident yang menyebabkan aku bersyukur aku pandai berlakon 
ALHAMDULILLAH

No comments:

Post a Comment