stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120125

Post 188 : menangis-.-'


first thing,
muka aku ni jahat sangat ke?
bengis sangat ke?
aku rasa tak pun
kalau ye pun takde lah macam mamat kat atas tu
tapi kenapa ramai Form 1 menangis sebab aku?
alaaa-.-'
macam ni ceritanya
masa tengah ajar Form 1 untuk diorang punya malam kebudayaan,
tiba-tiba terlintas dekat dalam kepala otak aku satu idea yang sial
iaitu; psycho Form 1
takfaham?
hadoiii
contohnya macam marah junior tanpa sebab untuk buat dia takut
macam yang aku kena masa junior dulu la
tapi yang bezanya tujuan aku bukan untuk buat Form 1 takut, tapi menangis
so, aku panggil lah sorang Form 1 ni
dia senyumsenyum
maybe sebab aku baik dengan diorang kot
so aku pun start mission aku untuk buat dia nangis
dia senyum lagi
mula-mula rasa nak give up tapi nasib baik aku dikurniakan bakat pandai menipu dan handal berlakon
aku teruskan buat muka bengis dan suara yang menggerunkan walaupun masa tu aku tengah cover nak tergelak
ALHAMDULILLAH
akhirnya menangis juga Form 1 itu
then aku pun pujuk dia and cakap ni semua gurauan
*gila jahat
then mulalah sorang sorang cabar aku untuk buat Form 1 lain pulak nangis
adik Achai pun kena
korang kenal kan Achai siapa?
adik dia antara yang susah untuk nangis tapi akhirnya bila dah nangis lagi susah nak berhenti
aku pulak yang serba salah.haha
sedar tak sedar dalam 8-9 orang menangis malam tu aku kerjakan
tu tak termasuk yang aku bagi motivasi pasal mak bapak
beramai-ramai nangis
*padahal aku berlakon baik je masa tu
tak termasuk jugak yang awal-awal gelakkan kawan diorang sebab nangis tapi last-last bila dia kena, dia pun nangis
dan tu juga tak termasuk sorang yang taknak jumpa aku lepas kena psycho
macam bodoh je kan?
aku gurau kot
come on laa Form 1
takkan dia tak sedar masa aku psycho dia kawan dia dok tergelakkan dia?
apa laa
lagi satu, ada tak aku cakap yang aku marah budak tu guna loghat kelantan?
hahahaa
aku cakap kelantan pun dia boleh nangis sedangkan aku sendiri tak faham apa yang aku cakap
pelik betul aku dengan Form 1 zaman sekarang ni
tu pun nasib baik takde antara diorang yang mengadu dekat cikgu
kalau tak mampus aku, haha
btw setakat psycho orang ni aku rasa bukan kesalahan kot
it's just for fun lah kawan
nanti kau dah senior, kau akan rasa betapa bodohnya kau sebab menangis bila kena psycho
("_")

No comments:

Post a Comment