stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120122

Post 182 : Malam Kebudayaan

3 minggu,
banyak benda berlaku dekat sekolah
salah satunya ini;


haah,
yang tengah cakap tu aku ah
gila gempak kan?
ada gaya motivator tak?haha
act thanks tu ajim sebab percaya yang aku boleh latih form 1 untuk malam kebudayaan diorang
act bukan aku sorang yang latih but semua budak dikir barat turun untuk latih form 1 ni
even nama diorang tak disenaraikan untuk ajk sebab 4-5 nama je yang ajim list jadi ajk
tapi diorang still nak tolong, so aku rasa terharu gila
thanks gang
ohh, fyi
awal-awal aku rasa diorang ni memang ada harapan nak jadi juara
sebab yang suara sedap ada ramai
tapi lepas 2 hari, kitorang tak start apa-apa lagi
sebab dah nama pun form 1 kan?
so lambat la nak pick up apa yang kitorang ajar
sedangkan masa yang diberi dalam seminggu lebih je
and kitorang training dalam 2 jam sehari
memang tak cukup la
tambah tambah bila rumah Hishamuddin@Kuning yang dilatih Caris, Wandag, Iman, Nije dan Kuji memang mantap gila
diorang buat urban dance
siap ada budak kotak macam dalam video clip LMFAO lagi
terbaik ah!
then masa berlalu
dan akhirnya:






haha
secara tiba-tiba pulak masa performance tu aku diajak perform sekali as a musician
tujuan utama bukan untuk tepuk but untuk support diorang nyanyi
kitorang, Form 5 yang train Form 1 rumah Za'aba@Purple memang terkejut gila dengan performance diorang
memang superb
sampai penonton ramai yang terkesima
*diorang sendiri cakap
but kitorang still target dapat second sebab rumah Hishamuddin punya urban dance memang mantap gila
tapi,
siapa expect kan?




yeah
dikir barat dapat 1st
aku terkejut gila masa Za'aba yang hanya buat performance Dikir Barat yang ramai orang anggap sebagai benda sakai boleh menang tempat pertama
memang aku happy gila masa tu
tapi aku ingatkan diri aku yang menang bukan aku or Form 5 lain but Form 1
benda tu jugak yang aku bagitau dekat Form 1
then aku pun terus keluar dewan
act masa diorang amik hadiah aku tak tengok pun
tapi yang buat aku terkejut, semua Form 1 yang aku train tu datang kat aku
diorang salam cium tangan, ada yang peluk aku, dan ramai yang cakap thanks sebab tolong diorang jadi juara
*terharu bhaii
aku pun gelak dan terus blah
aku just cakap congrats je dekat diorang sebab bagi aku sampai situ je sumbangan aku
Malam Kebudayaan dah habis
dan lagipun aku rumah Orange, bukan Purple
tapi aku still anggap train Form 1 for Malam Kebudayaan merupakan antara memori paling manis dalam hidup aku :')






No comments:

Post a Comment