stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120125

Post 191 : suka

okay post aku kali ni berdasarkan 2 benda yang paling aku suka buat masa sekarang
dan mereka berdua adalah;
*mereka berdua?=="

1. Susu Marigold HL


minumlah susu Marigold HL kerana ia akan membuatkan anda ketagih lantas menipiskan dompet anda kerana sekotak susu ini berharga hanya RM5++
takde la mahal mana pun
okay, masa aku kecik ramai orang suruh minum susu
"Minum susu, asyik makan je, mana tak gemuk"
*dulu aku gemuk
aku tak minum pun susu
but start darjah 3 aku dah suka minum susu
itu pun sebab termakan creamer masa Family Day
then aku rasa macam sedap and kawan aku cakap rasa susu pun lebih kurang macam tu
so, aku pergi dekat tempat air and, luckily ada susu
aku try minum and sampai sekarang aku still minum susu
tapi takdelah sampai tahap penagih susu yang hardcore macam sekarang
kalau dekat rumah, dalam seminggu paling kurang 4 or 5 kotak habis untuk aku sorang
and aku prefer susu HL sebab kotak dia lawa
*ada kaitan?
so kepada pembenci-pembenci susu sekalian
minumlah susu kerana ia dapat menguatkan tulang dan membantu sesiapa yang agak bantut tu membesar
*jangan marah
haha
bak kata orang tua-tua,
ibarat nila setitik rosak susu sebelanga :)

2. Snickers


benda ni aku tau mesti ramai yang menyangap
siapa tak tau Snickers?
habak mai, cheq nak tau jugaq
Snickers merupakan sebuah makanan ringan yang lazimnya berharga bawah RM10
yaaa, memang murah pun
kalau kau beli, confirm tak miskin lah parents kau
haha
orang yang perkenalkan aku dekat menatang ni tak lain tak bukan, Fareez Fauzi!
satu tepukan yang gemuruh untuk beliau
dulu aku suka Nips, but ramai cakap Nips menyebabkan jerawat tumbuh
so, aku pun ubah selera
ibarat pepatah BI,
a Snickers a day, keep the doctor away
soooo...
*blank
kbye-.-'


*aku tau post aku kali ni memang takde motif dan merepek=="
tapi inilah cara aku hilangkan kebosanan,
btw aku nak ucapkan thanks to semua viewers esp. Aisya Fitriah yang puji blog aku best
*terharu :')
eventhough cara dia puji macam nak marah, haha
act aku bukan blank, aku buat buat blank je
so, yeahh
aku akan cuba kurangkan mencarut dalam blog
thanks for viewing :P


No comments:

Post a Comment