stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20120818

Post 215 : Gila, haha



hey S :)
aku tau kau takkan baca post ni
sebab kau takkenal aku, apatah lagi nak bukak blog aku kan?
tapi tak apa, aku tak mengharap
oh
birthday kau 22nd August
Happy Birthday :3
aku harap aku boleh wish dekat kau
tapi benda tu takkan terjadi
btw sorry sebab aku buat gambar kau jadi desktop background laptop aku
tak sengaja, haha
kadang-kadang aku rasa bodoh jugak
kenapa aku mengharap benda yang tak mungkin dapat?
aku pun sebenarnya dah tak mengharap macam dulu
kita tak sama, you’re hot, i’m not
tapi aku still teringin nak tengok kau depandepan
tak apa, aku boleh tunggu
mana la tau nanti dekat U kita jumpa ke kan?
tapi kalau memang kalau ditakdirkan pun aku prefer macam ni ah
melihat dari jauh :|
aku dah sedar, S
so, i guess this is the end of our story
*mine actually

HONESTLY, IT’S HARD BUT GOODBYE SS :)

No comments:

Post a Comment