stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111210

Post 150 : Back

Hi!
Nama aku Amai
Haah, aku la tuan punya blog yang tak berapa nak lawa ni
At last dapat jugak aku update blog ni
*lama gila sial aku stay dekat kampung-.-
Eh, sedar tak sedar dah setahun umur blog ni
HAPPY BIRTHDAY BLOG!!
Act, aku buat blog ni sebab kena PAKSA DENGAN IEZS
Masa tu dia sorang je batchmate aku yang ada blog
So, dia macam suruh aku support dia la
*siap buatkan header lagi
Aku pun buatlah macam apa yang dia suruh
Awal-awal aku rasa macam blog ni just for girls
Lagipun rasa macam bodoh je bila aku blogging
Tapi lama-lama rasa macam setaill la pulak
then, ramai batchmate aku ikut buat blog jugak
Yo, Syahir, Chenkt, Cacin, Iman
*act kitorang yang hasut
So, siapa cakap lelaki takboleh blogging?
Haha.
kejapkejap, mesti korang rasa aku syok sendiri sebab tulis macam-macam dekat sini en?
*WTF?!
Lagipun, blog ni bukan macam blog-blog member korang yang guna full English
Weh, aku anak Melayu laa
Btw, aku tak pernah dapat A for English
*paling tinggi pun B.haha
Sebab tu la aku guna BM, at least aku sedar diri kan?
Asal? Blog ni tak best sebab aku guna BM?
Then, apa tunggu lagi kawan?
BERAMBUS la wehh!
haha
aku tak harap pun korang baca sebab aku buat blog ni just for fun
Tapi kepada korang yang tengah baca, berbillion-billion thankyou aku ucapkan
THANKYOUFORYOURSUPPORT

No comments:

Post a Comment