stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111226

Post 166 : Pembetulan


deyy kawan,
aku rasa kau kena betulkan persepsi kau laa
fyi, secara umumnya lelaki lagi sial compared to perempuan
so, kau takpayah bajet kau tu dah cukup sial, berani, gampang habis nak cari gaduh dengan anak-anak jantan di luar sana
kalau dah namanya lelaki, mestilah aku pun tergolong kan?
so, kau jangan ingat aku ni baik sangat eventhough aku takpernah tunjuk sial aku dekat kau
aku kalau dah takboleh sabar, memang macam-macam benda yang unexpected aku boleh buat
alaa, setakat mencarut, buat prank call or mainkan orang tu bukan sial namanya
so, aku cadangkan kau jadi wanita solehah
haha
perempuan tak sesuai la nak sialsial ni cik adik oii


this is just a reminder to let you know there's motherfuckers out there that want your shit. so, you better watch out, better watch your back, KAWAN

No comments:

Post a Comment