stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111211

Post 162 : kekaguman





Selama 16 tahun aku hidup, banyak benda yang mendatangkan kekaguman kepada aku, antaranya ;

-Aku kagum dengan orang yang ada camera DSLR, sebab aku tak berapa nak ada
-Aku kagum dengan orang yang boleh beli semua benda yang dia nak, sebab aku tak kaya macam diorang
-Aku kagum dengan orang yang bolek bercakap depan orang ramai (public), sebab aku teringin nak jadi 'kering' macam tu
-Aku kagum dengan orang yang ada girlfriend, sebab aku takpernah ada
-Aku kagum dengan orang yang 24 jam texting, sebab tak ada orang nak texting dengan aku
-Aku kagum dengan orang yang tukartukar girlfriend macam tukar status dekat FB, sebab aku sorang pun takde
-Aku kagum dengan orang yang handsome lagi market, sebab aku tak dilahirkan macam diorang
-Aku kagum dengan orang yang hotstuff, terutama kawan-kawan aku, sebab aku teringin nak jadi macam diorang.haha
-Aku kagum dengan orang yang asyik bercerita pasal perempuan, sebab aku tak boleh nak join diorang
-Aku kagum dengan orang yang genius, pintar dan bijaksana, sebab aku nak jadi pandai macam diorang
-Aku kagum dengan orang yang boleh menyanyi, sebab suara aku kurang sedap.haha
-Aku kagum dengan orang yang wakil sekolah dalam apa-apa sukan, sebab aku takpernah jadi athlete
-Aku kagum dengan orang yang gempak dalam IT, sebab itulah cita-cita aku
-Aku kagum dengan orang yang ‘style’, sebab aku tak macam diorang

TAPI AKU TAK KAGUM DENGAN ORANG YANG GEMPAK MATHS SEBAB AKU MEMANG TAK PERNAH SUKA MATHEMATICS-.-

No comments:

Post a Comment