stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111211

Post 160 :




Happy 16 Myaa!
tak lambat lagi nak wish kan?
sorry ah lambat wish, aku dah lama tak online,
then, macam mana nak buat post pasal kau en?
so, post ni untuk kau
eh, lupa pulak nak kenalkan korang
yeah, she's Myaa Kamal, kawan yang baru sebulan aku kenal
alaa, takkan korang tak kenal
haa! betul lah tu!
ni lah perempuan yang member korang dok cerita tak sudahsudah tu
nak lagi detail pasal dia?
korang cari la post aku yang lama-lama tu
ada sekali aku pernah buat post pasal dia
kejapkejap, aku buat post ni bukan untuk promote minah ni.haihh-.-
haa! baru aku teringat,
weh Myaa, pasal hadiah yang KAU MINTAK tu nanti KALAU aku ada duit aku beli laa :)
kau nak apa?
revision books or stationery?
yelaa, tahun depan kan kau nak SPM
or nak gula-gula yang 10 cent dapat 2 tu je?haha
boleh la aku beli banyakbanyak
*jimat kos tapi berbaloi-baloi
sebenarnya aku ni kedekut sikit
so, kalau nak present jugak, kau buatlah solat hajat biar hati aku terbukak nak bagi hadiah dekat kau.haha

Again, Happy Bornday !

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Myaa
Happy Birthday to you

*kalau korang nak jugak post pasal birthday korang, cari shoutbox kat belah kanan blog ni, then tulis kat situ J

No comments:

Post a Comment