stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111210

Post 155 : square


nama yang makbapak dia bagi ialah Fahmi Zaquan B Fadzli B Salleh
nama yang kawankawan dia bagi pulak ialah P.E.T.A.K
sebab kepala dia berbentuk segiempat
*chill la bro
Petak ni classmate aku since Form 2 tapi taktaulah tahun depan kelas still sama or tak sebab dengar cer nak rombak balik
dia ni banyak pegang rahsia aku
kira macam dia ni trustworthy ah
aku dengan dia agak satu kepala just genre music je lain
dia minat techno, aku minat screamo and goth
Goth?
ala, contoh paling senang macam My Chemical Romance, Killing Jokes, The Damned semua tu
aku selalu balik rumah dia bila boleh balik bermalam
makbapak dia baik gila J
kitorang selalu lepak dekat depan 7Eleven Puncak Alam
*so kalau jumpa tu tegurtegur la ye.haha
kitorang pergi sana naik motor buruk dia
aku rasa macam dah nak arwah je motor tu.haha
satu benda yang aku tak suka dengan dia,
dia ni gempak main PES
setiap kali lawan mesti dia menang-.-
ehh, aku ada cakap tak yang petak ni budak PANDAI
selalu dapat top 10 dalam batch :D
Tapi yang peliknya, dia takpayah belajar pun
Tapi still dapat result gempak
*memang dia ni gifted kot
And dia ni captain team bolasepak AlamShah
Oh, sebelum aku terlupa,
Walaupun muka dia HANDSOMEGILABABI,
He’s still single and available
So, kalau nak number dia, pandaipandailah contact aku sebab aku ada number dia
Or korang boleh klik di sini
*aku marketkan kau dohh

Petak ni sporting
*dia friendly wehh
So takpayahlah nak segansegan
Korang kering je add dia dekat Facebook
THANKSJADIKAWANAKU :)

No comments:

Post a Comment