stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111228

Post 173 : Dorm-mate lagi



yang kiri itu Amirin
yang tengah itu Irfan
yang kanan itu Ah Chong

diorang satu dorm dengan aku but diorang bawah aku setahun
act ni first time aku buat post pasal budak batch lain dalam sekolah
tapi sebab diorang sama dorm dengan aku, apa salahnya kan?
*sebenarnya mangkuk 2 ekor tu yang mintak.haha

okay,
Irfan dengan Amirin dengan Ah Chong budak pandai
8A bhaii
belajar nak taknak je tapi dapat 8
gila gempak kan?
mangkuk 2 ekor tu mulut memang macam sial.haha
Ah Chong je yang senyap, tapi pelik sikit
*jangan marah Chong :)
mulut-mulut sial tu la yang fire Ah Chong macam bhabi
aku dengan Azhad pun terkena sekali kadangkadang
*aku selalu kena
memang k**ak-.-
ohh, Ah Chong budak baik
dia kuat agama, rajin, dan lain-lain yang +ve
Mirin dengan Norzal pulak memang segala yang -ve ada dekat diorang
daripada mulut yang langsi, perangai yang macam sial, buat muka macam cilaka
semuanya memang mereka berdua
haha
wehh, btw diorang pun athlete sekolah jugak sama macam Azhad
duadua ruggers
*best player selalunya Irfan & Mirin pulak ruggers yang paling banyak try dalam sejarah Alamshah
duadua sprinter, tapi Mirin lagi laju sampai Aqlie pun kalah
*Mirin lari memang sepantas UniFi, sebab tu banyak try
duadua kaya dan tough
setiap minggu each of them dapat RM500++ tak termasuk duit makan
dan duit tu lah yang diorang buat beli dumbell, supplements, barangbarang gym semua tu sebab diorang nak jadi lebih tough walaupun dah sado
alaa, muka market mesti la nak badan market jugak kan?haha
oohh, lupa nak bagitau diorang memang pakar bab-bab English
*sebab tu awek ramai, pandai ayat guna BI bhaii
nak tau kenapa diorang gembak English?
Irfan lahir dekat Birmingham, tapi dibesarkan kat Togo sejak umur dia 2 tahun then masa umur 7 tahun dia pindah Senegal
sebab tu kulit jadi macam tu
Mirin pulak lahir dekat Vegas
tapi macam Irfan, dia tak dibesarkan dekat negara kelahirannya
dia dibesarkan kat Turkey dan sebab itulah hidung dia macamtu eventhough orang Turkish hidung mancung
haha
apa-apa pun diorang 2 ekor ni still dorm aku next year
"abang" diorang pun ada jugak-.-
so, harap korang dah tak bajet dengan aku & Azhad bila dah senior
adios, amigos

*kepada Ah Chong, sorry ah aku tak banyak cerita pasal kau sebab aku tak sampai hati nak fire kau.haha

No comments:

Post a Comment