stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111218

Post 165 : BACKSTABBER



weh anak h***m!
sumpah aku tak sangka sial kau kutuk aku belakangbelakang macam sial
nasib baik la aku terbaca dekat blog kau
apa?
kau ingat aku taktau yang kau kutukkutuk aku?
bajet safe la eh?
ni Akmal Asyraf laa, stalker number 1 dekat Malaya
aku dah tau pasal post kau yang macam sial tu
weh motherf**ker, selama ni aku anggap kau kawan
tapi kau tikam belakang aku
kau bajet aku takboleh nak tikam belakang kau balik?
wehh, kalau kau nak aku tikam kau betulbetul pun boleh la
aku tak rugi pun la kalau takde kawan macam kau
SUMPAH!
sebaik-baik aku pun ada jugak limit weh
fyi, aku bukan lelaki lembik
so, jangan ingat aku boleh lupa macam tu je pasal benda ni
pahal?
takpuas hati? nak gaduh?
kau roger aku bila dan kat mana
kita one-on-one
ada berani?

F**K YOU! YOU'RE SON OF A BITCH!

No comments:

Post a Comment