stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111210

Post 153 : sorry



Selamat Hari Batch kepada semua ahli batch 0812 tak kira ah apa nama batch korang
kepada batchmate aku, sorry ah takdapat join korang
duit aku tak cukup dohh-.-
kalau duit aku cukup, seminggu sebelum 8/12 aku dah gerak KL
serious!
sebab masalah kewangan jugak lah aku takdapat join pergi rumah Ku dekat Kedah,
*taktau ah jadi ke tak diorang pergi
 then, follow Iezs pergi Universal Studio Singapore,
*sorry ah kawan
takdapat teman Semut pergi Genting dengan kawan-kawannya,
*maaflah Semut
takdapat nak hangout kat JB dgn Fahmi Zaquan a.k.a Petak
*Petak dtg JB bhai!
weh Akid, aku tak sure lagi gerak Terengganu or tak
*kau buat solat hajat ah untuk aku
haha, banyak jugak ah event aku
malangnya, semua aku takdapat join

SORRY DOH-.-


No comments:

Post a Comment