stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111210

Post 151 : kampung-.-

Okay, first post aku pasal kampung
Act memang kebanyakan post yang aku akan tulis berkaitan dengan kampung, kampung dan kampung
Mana taknya, 3 minggu aku terperap dekat sana-.-
Tak keluar langsung dari kampung
Kalau keluar pun just untuk pergi sembahyang Jumaat dekat kampung sebelah
Terseksa la jugak bila terpisah daripada dunia luar
Nasib baik laa aku ada phone
Tapi ada phone pun tak guna jugak sebab bukan ada text masuk
Line pun ada tak ada je dekat kampung
Dekat sana hampir setiap pagi aku tolong nenek aku menoreh getah
*macam kerja sambilan laa
Kenapa bukan hari-hari?
Haha.aku ponteng laa
malas doh bangun pagi=.=
Teruk jugak kena marah bila ponteng kerja
Tapi ada aku kesah??
Gaji still jugak on.haha
Btw, kerja-kerja tu semua aku buat waktu pagi je,
Then, balik rumah, mandi, on TV, on laptop, main game sampai tengah malam
kadang-kadang main bola dengan adik aku
*bagus dohh Amai
Act, ada jugak bagusnya stay kampung ni
Aku tak tinggal sembahyang bhaii!! Haha
Subuh, Zohor, Asar, Maghrib, Isya’ semua complete
Ada la sikit kebanggaan dalam diri aku ni
Kira macam dekat kampung ni aku jadi lebih beriman la
Haha
KAMPUNGKUTERCINTA,AKUSAYANGKAU!

No comments:

Post a Comment