stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111211

Post 157 : Prank Calls


Korang tau apa itu prank call?
pernah kena?
sama ah macam aku
pelik doh, diorang tak sayang creds diorang ke?
seronokseronok je call orang yang diorang tak kenal
maybe ada jugak yang diorang kenal but still aku rasa membazir jugak
kadangkadang orang yang sama call tapi guna number lain
*bajet tak kantoi ah?
sanggup korang berabis duit semata-mata nak kenakan orang ek?
aku paling tension bila orang yang call tu buat suara gedik or cakap melalut tak tentu pasal
kalau sekali-sekala kena tak apa la jugak
tapi kalau dah hampir 2 minggu sekali tu apa benda weh?
guna telefon rumah pun boleh eh?haha
best sangat ke buat prank calls ni? Nanti aku nak try ah :)
kepada prank calleryang tak habis-habis kacau hidup aku, act aku paling tak suka bila cakap dengan stranger
And fyi, yang angkat korang punya call selama ni tu sebenarnya bukan aku, tapi kawan-kawan aku
kenapa? terkesima?haha
aku jarang answer laa bila ada stranger macam kau call
so, sudahsudah la ye nak main-mainkan orang tu
karang aku tulis number korang dekat pintu tandas awam
haha.itu baru la seronok!

No comments:

Post a Comment