stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111228

Post 171 : Dorm-mate


siapa ni?
laa, takkan tak kenal? Hotstuff SBP kotJ
walaupun dia dorm-mate aku, aku takpernah buat post pasal dia
tak silap aku, aku dah janji dengan dia nak buat
so Azhad, ini untuk kau ;

Azhad Imran B Ahmad Famy B Omar
*nama mak dia aku asyik lupa=.=’
dorm-mate aku since Form 1 sampai Form 5 (time Form 1 dulu aku Ketua Dorm, dia Penolong Ketua Dorm)
 Azhad ditakdirkan bersama dengan aku.haha
*confirm awek dia bengang
sebab apa?
dia pernah pindah dorm masa Form 3 sebab jaga Form 1 tapi kena tukar dengan orang lain, last-last balik semula ke pangkuan aku
*setia siaal Azhad!!
masa Form 4 pun dengar cer dia plan nak pindah sebab nak ikut BEST FRIEND dia pindah
*haha.ye ke Azhad?
banyak benda kitorang lalui bersama semasa junior sehingga senior
*tapi bila dah senior ada tambah lagi sorang, menyibuk je-.-
Dia hotstuff, smart, handsome, kacakpopular,style, hebat
*semua benda memang dia ah
antara yang paling ‘hot’ dalam batch (sekolah mungkin), malangnya kalah dengan Qifa J
unfortunately, he’s taken
*so, kalau korang berminat dengan dia, baik lupakan laa sebab macam yang aku cakap, dia SETIA
Supplier a.k.a Tokan makanan dalam dorm
gigi besi
Pengawas yang berwawasan, berkarisma dan berkepimpinan
*walawehh!!
dia KAYA
Azhad pandai, takpernah miss dapat top 3 dalam batch.haha
athlete sekolah, sprinter rumah (pegang rekod sekolah), ruggers (best player award selalu dapat dekat dia), gempak chess (nama pun budak pandai)
selalu fire aku, suruh riadah-.-
tough, sasa, sado, six-pack, bidang, keras, kuat
rajin workout walaupun badan dah mantap
BESUT J
dia budak baik, takpernah isi borang kuning
satu lagi, Azhad selalu ingatkan aku pasal solat
*lagi lagi solat Asar-.-
dan yang paling penting,
dia sorang yang berani support aku masa aku tengah bertekak dengan J (bukan nama sebenar)
*terbaik ah Azhad!

Aku bangga jadi dorm-mate Azhad Imran sebab dia ada segalanya
*makanan pun banyak
SAYANGKAUAZHAD:D

*kau selalu fire aku kan?haha.so, apa salahnya aku fire kau pulak
Chill laa bro! Jangan marah J

No comments:

Post a Comment