stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111229

Post 175 : you're not gonna believe this





gila HOT sial!
aku tau korang tak kenal dia kan?
she's Kayo Satoh
she's a fashion model, game presenter and also a cosplayer
umur pun baru 23 tahun
memang perfect kan?
haha

ehhh
kejapkejap
korang nak tengok gambar dia masa kecik?
nak?haha
mesti comel gilababi punya


kenapa?
terkezuttt?
haha.yang kanan tu lah dia masa kecik
tu bukan adik dia tapi memang dia
sebenarnya dia ni LELAKI
WTF?!
SHE'S A HE
aku terbaca article ni tadi
media kat Japan memang dah lama suspect ada yang tak kena dekat si Kayo Sato ni
then, bila dah pressure segala bagai datang kat dia,
dia tulis dekat blog dia
dia cakap;

"To everyone who received my message.
Thank you everyone for the comments.

I have received so much courage from them.

As I said on the show I was born a boy.

I feel really good about being able to tell everyone about my past.

I appreciate you guys giving me this opportunity.
I will continue to work as Kayo Sato and keep moving forward.
I’m really happy that many people have accepted me and my new start.
Thank you all very much."

tapi yang bestnya,
lepas dia tulis benda ni, dia tak kena kutuk pun
tapi dapat sokongan banyak pihak
diorang macam taknak percaya yang dia ni actually lelaki
diorang anggap semua tu rumours
haha

*so, korang still rasa dia hot? :)





No comments:

Post a Comment