stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20111210

Post 156 : --k--a--w--a--n--


Korang ada kawan?
mesti la ada, memang tak ah kalau korang takde kawan langsung
eh, memang takde ke? barai doh korang
*gurau
korang mesti rasa bahagia kan?
macam-macam korang boleh share dengan diorang
korang boleh enjoy dengan diorang,
menangis dengan diorang
*wee~
buat gaduh pun boleh jugak
tapi pernah tak korang terfikir sampai bila persahabatan korang bertahan?
maybe sampai habis sekolah menengah je
or maybe kalau yang nasib baik sampai korang bekerja or sampai tua
tapi point aku, korang tak rasa cuak ke bila satu hari nanti korang kena berpisah dengan kawan-kawan yang selama ni support, nasihat dan fire korang?
*cehh, macam motivator pulak aku ni
aku terfikir pasal benda ni lepas aku tengok gambar masa sekolah rendah dulu
utk pengetahuan korang, aku dah lost contact dengan kawankawan lama aku
sebab ramai yang dah pindah
then, number dah tukartukar
aku pulak jarang ada dekat rumah
memang tak ah nak contact balik
so, pada kesempatan ini,
*dah macam bagi speech.haha
Sebelum terlambat, aku nak bagitau semua kawan-kawan aku,
143PAL! :)


No comments:

Post a Comment