stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101207

Post 3 : Fareez Fauzi


Haa!!
ini member aku yg paling member di antara member-member yg aku ade.
nama?
 nickname or real name?
haha.name dia Fareez Fauzee atau lebih dikenali dgn nickname IEZS
aahh!! mampos. aku still panggil dia BOTAK!
 why? ntah. mcm layan sket.
haha.dia ni dh r stylo, market pastu jambu lak tuh.
korg tgok r pic kt atas.x cair ke
haha.aku pon cair beb!
tapi nasib baek iman aku kuat.
dia same negeri ngan aku.
same kepala*ade la jugak.        
Then, slalu balek umah same2.
SELALU PINJAM DUIT AKU.
haha.xpe, aku kaya
*keningkening
Dia ni baik hati, lemah lembut
bersopan-santun, jujur dan ikhlas serta tidak pandai menipu
hahaha
Lagi satu, dia ni lari laju.haha
OLIMPIK SAS bhaii!!
ex-star rugby Alam Shah :D
lek r iezs. btol kot ape yg aku ckp
kan?kan?kan?
pape pon
GudLuck PMR!

No comments:

Post a Comment