stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20101220

Post 34 : Cable Car


cablecar
kat sini la peristiwa yg paling sial terjadi
dan juga peristiwa indah
*cehh
aku punye la mangat bile first time tgok langkawi nye cable car nih
tinggi siodd!
mencabar kejantanan aku
so aku pg r ticket counter
bapak laaaa!!
aku dah ingat cam nak cancel jeh
ramai nak mampos manusia queue kat situ
dah la tgh panas
air-cond xde, mmg "comel" la service dia-,-"
then lepas lame beratur, dapat la ticket
aku pusing..
kena queue lagi!
utk masuk dalam lak
tp naseb baek makcik aku dah beratur awal2
xde la aku kna beratur panjang
lpas kawasan nak masuk tu aku naek tangga
punye la ramai manusia kat tingkat atas
ade sorang mat salleh ni selambe jeh bukak baju dia(laki)
ade lg sorg pompuan mat salleh ni lak
pakai coli jeh mase queue nak beli ticket
dah nak sampai turn dia baru dia pakai tube biru dia
kalau hot xpe la jugak
ni size XXXL
haha
agak2 sejam lebih queue,
sampai la turn aku
xde la best sangat cable car dia
buang mase jeh beratur-,-"
tapi naseb baek mase aku queue pnjg2 tu
ade satu family cina kat blakang aku
lawa beb anak dia
x macam cina yg biasa kat shopping complex tuh
dia ni x kurus sangat, rambut wavy sket
pastu muke ade blushing2
cair beb!!
haha.sumpah hot!
dgn camera nikon dia
perghh!!
hahaa
aku saje jeh nak kongsi pngalaman aku naek cable car
haha
sukati korang r nak nilai citer aku ni camne
:)

No comments:

Post a Comment