stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110210

Post 69 : Last

 
 serius aku down doh
sume cikgu ingat aku budak jahat sekarang nih
sedangkan aku baek kot
*kenings
camni citernye
kat skola aku ade sistem merit-demerit
aku pon xpaham sangat sistem ni tapi paham jugaklah
kalau buat baek dapat point
kalau buat jahat tolak point
camtu la lebih kurang
tapi ape yg aku nak citer ni bukan pasal sistem ni
tapi pasal aku
tension sial=.=
hari tu aku tgok warden tampal list nama ISIS
*ISIS tu benda  merit-demerit ni lah
aku pon pegi la usha
setiap rumah sukan ade 3 helai list
slalu nama aku kat 2nd page tapi aku tgok nama aku xde
aku usha la balek
rupa2nya name aku last skali
*kira aku budak yg paling banyak buat kes lah-,-
aku down gila la sial
x pasal2 aku kena buat baek
so nti nama nama baik aku dh x tercemar
*cehh
DOWN :((

No comments:

Post a Comment