stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110201

Post 54 : Akid Wafiuddin


weh, kau nak sangat kan?
nah amek kau! haha
Mohd Akid Wafiuddin B Md Alias B Md Lila
*aku ingat fullname kau doh akid!
haha
xkan korang dah cair kot?
nak number?
lek lu~
aku tau awek2 kat yg bace post ni mesti cair kan?
unfortunately, he's taken lah :(
korang jgn down lah.haha
sape yg nak berkenalan dgn akid click here
ok lah, aku citer sket pasal dia
dia KAYA, HANDSOME dan STYLO
*keningkening
kat skolah junior panggil 'Abg TOPMAN' and why?
coz that his favorite clothing brand
ye la, kan dia KAYA
tp aku xkesah lah dia kaya or apa
yg penting naek cuti ni belanja aku
bole kan akid? hehe :DD

BELANJALAHSAYA.BELANJALAHSAYA

No comments:

Post a Comment