stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110116

Post 37 : Please Read This


apa kaitan gambar dekat atas dengan aku?
okay, let me explain,
gambar dekat atas ni menunjukkan hati yang dah ditampal guna plaster
maknanya pernah retak la kan?
tapi cuba dibaiki balik
lebih kurang macam cerita aku
okay, ceritanya macam ni,
ada sorang awek ni
aku selalu usha dia tapi dekat facebook je ah
aku berani nak tegur sebab dia hot
siapa la aku nak tegur dia
then, one night dia tegur aku dekat chatbox
serius aku terkejut gila tapi happy ah
orang yang dah lama aku usha sudi nak kawan dgn aku
then start dari tu ktorg chat dekat facebook
okay, aku admit aku ada hati kat dia
tapi dia memang taktau ah
sebab tu aku happy even just jadi kawan
then, dlm masa tak sampai 2 hari, aku dh dapat number dia
"ada harapan ni" aku cakap dalam hati
memang gembira tidak terkata
tapi lepas beberapa hari
dia dah start ignore aku
lepas tu aku fikir pikir balik
then, baru la aku sedar yang dia ni just saje nak mainkan aku
haha.bodoh gila kan aku ni?
sejak tu, kitorang tak contact
lama-lama, aku dah lupa pasal dia even susah
tapi satu hari tu, tiba-tiba dia call aku
dah la masa tu aku ada dekat sekolah
tengah dengar ceramah pulak tu
aku pun jawab la
aku tanya "kenapa call?"
dia cakap dia rindu dekat aku
tapi aku tak percaya sangat
aku cakap "nanti I call balik"
lepas dia letak phone, dia text
"act y*** rindu laa dekat you"
tapi aku kurang percaya
tapi dia text aku hari-hari sejak dia call tu
aku pun kesian lah dengan dia
act walaupun aku dapat lupakan dia,
aku still ada hati lagi dgn dia
sampai sekarang ni 11/6/2011
aku still tak dapat nak benci dia
tapi tak lama pun kitorang contact balik
sekarang dia dah ada bf baru
memang dia segan kot kawan dengan aku
sebab tu la dia tak contact aku lagi lepas dia ada bf
even as a friend
so, satu je aku harap
to y***:
if you baca post ni,
i harap you sedar apa yang you buat
and the most important,
jangan buat benda yang sama dekat ur bf

GOODBYE "FRIEND" :)


No comments:

Post a Comment