stalkers

* Left Top Center Bottom * Bottom Left Center Right * Right Top Center Bottom
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20110611

Post 103 : SUKMA


good luck SUKMA
tak sangka member aku pergi SUKMA
hebatt shial!
aku pun bangga
*tapi nampak gaya macam Syahmi Adli terlebih bangga
(click at name for more detail of Syahmi)
JOKES :)
good luck ah dgn rowing kau tu
aku dengan budak-budak lain akan sentiasa support kau
bab-bab support menyupport ni,
memang takde hal ah der!

ALLTHEBESTBRO!

*kepada sesiapa yang tidak mengetahui definisi rowing mahupun SUKMA itu sendiri, di bawah ini saya sertakan 2 gambar yang mungkin dapat membantu anda untuk mengemaskini isi di dalam otak anda yang lembab itu. Sebelum saya terlupa, SUKMA itu merupakan akronim bagi SUKAN MALAYSIA
(mantap tak BM aku?)

rowing

Logo SUKMA XIV


No comments:

Post a Comment